Uluslararası Dijital Pazarlama Ajansı Netpoint Digital; Google Adwords, Facebook Ads, Instagram, Linkedin reklamları ve tüm sosyal ağlarda reklamlar konusunda size profesyonel çözümler sunar. Performans Reklamcılığı ile hem satışlarınızı hem de web sitenizin trafiğini artırabilirsiniz. Web sitenize daha fazla ziyaretçi kazandırmak, hedef kitlenize ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak için hizmetlerimizle tanışın.

Performans Reklamcılığı Nedir?
Performans Reklamcılığı belli bir fiyatla değil, reklamın performansına bağlı olarak değişen bir fiyatla ödemesi yapılan etkileşimli reklamcılık metodudur. Yani bir reklamın maliyeti; reklamın web sayfasında ne sıklıkta görüntülendiği, ne sıklıkta tıklama aldığı, ne sıklıkta müşteri çekebildiği veya ne sıklıkta bir satışla sonuçlandığı ile ilgilidir. Reklam verenler görüntülenme veya tıklanma üzerinden değil, satış yaptıklarında ya da kendilerine geri dönüş sağlandığında ödeme yapmaktadır. Bu reklam biçimi, günümüzde mobil pazarlamayla da genişletilebilmektedir.

Uluslararası Dijital Pazarlama Ajansı Netpoint Dijital olarak, ürünlerinizin ve hizmetleriniz ilgi çekmesine ve satışlarınızın artmasına yarayacak pazarlama ve reklam yöntemlerini çok iyi biliyoruz. Dijital reklam çalışmalarınız için Google, Facebook, Instagram, Youtube ve diğer tüm dijital mecraları en yüksek performansı elde edecek şekilde kullanır, reklam çalışmalarında maksimum performans elde etmenizi sağlayacak tıklama maliyetleriyle çalışırız.

Performans Reklamcılığını Kimler Kullanmalı?
Özellikle pazarlama bütçesi yüksek olmayan işletmeler, müşterilerine ulaşmak için interneti kullanan şirketler, ürün ve hizmetlerini tanıtmak için sosyal medya kanallarını kullanmayı tercih edenler, arama motorunda üst sıralarda bulunmak isteyenler Performans Reklamcılığı ile hedef kitlesinin ilgisini çekebilmektedir. Performansa dayalı reklamcılığı kendi ürünlerini ve hizmetlerini satmak yerine, ürettiği trafikten para kazanmak isteyen çok çeşitli web yayıncıları da tercih edebilmektedir.

Performans reklamlarının uygulama alanları arama motorları, sosyal medya ağları, e-posta sağlayıcıları ve kişisel bloglar yer almaktadır.

Performans Reklamcılığı Nasıl Yapılır?
Performansa dayalı reklam çalışması yapmak için cazip reklamlar ve kolay anlaşılır landing page sayfaları geliştirilmelidir. Reklama yapılan tıklamaların satın almaya yönlendirip yönlendirmediğinin anlaşılması için landing page çalışmasının yapılması gerekir. Açılış sayfası yani landig page, kullanıcının deneyimi için optimize edilmelidir. Reklama tıklandığında okunması ve kullanımı kolay, hızlı açılan, reklam ile doğrudan alakalı bir sayfanın açılması önemlidir. Bu nedenle pazarlama kampanyasına hem reklamcılık hem de web geliştirme ekipleri yer almalı, site içi SEO (arama motoru optimizasyonu) çalışması da aynı anda yürütülmelidir.

Uluslararası Dijital Pazarlama Ajansı Netpoint Dijital olarak, Performans Reklamcılığı sürecinde aşağıdaki hizmetleri vermekteyiz:

  • Google AdWords reklam çalışmaları için ilgi düzeyi yüksek anahtar kelimeleri seçeriz. Geri dönüşü yüksek reklam metinleri oluştururuz.
  • Yüksek kalite puanı hedefi ve AdWords İndirimcisi özelliğinin etkin kullanımı ile reklam bütçenizi artırmadan etkin ziyaretçi sayınızı artırmak için çalışırız.
  • Sektörünüzü, ürünlerinizi ve rakiplerinizi inceler, işinizin büyümesi ve farklılaşması için stratejik planlama yaparız.
  • Reklamlarınız için yaratıcı fikirler üretiriz.
  • Facebook reklamlarında ülke, şehir, cinsiyet, yaş, anahtar kelime, medeni durum, eğitim durumu, iş unvanı gibi hedef kitle seçimine dikkat ederiz.
  • Landing page çalışması yapar, reklamlar için açılış sayfaları oluştururuz.
  • Reklamlarınızın hem sosyal medya hesaplarında hem de arama motorunda görünmesini sağlarız.
  • Web sayfasının satın alma sistemini tasarlar, izler ve güncelleriz.
  • Web sayfasındaki trafiği ve reklamlardan gelen trafiği analiz eder, sorunları gideririz.
  • Web sitenizin arama motoru optimizasyonunu yaparız.
  • Site içi ve site dışı içerik çalışmaları ile link building hizmeti veririz.

Güçlü bir Performans Reklamcılığı stratejisi kurgulamak için önce sizinle görüşür, hedeflerinizi, önceliklerinizi ve elde etmek istediğiniz sonuçları birlikte tartışırız. Bu süre içinde sürekli iletişim halinde olmak bizim için önemlidir. Çünkü yenilikleriniz, ileriye dönük planlarınız bu çalışmayı şekillendiren unsurlardır.

Başarılı bir Performans Reklamcılığı çalışması için zaman, organizasyon ve yaratıcılık gerekir. Tanınırlığınızı artıracak ve site trafiğinizi kalıcı hale getirecek profesyonel bir Performans Reklamcılığı çalışmasına başlamak için hemen Netpoint Digital ile iletişime geçin.

Blog

Blog

En çok yapılan 8 SEO hatası

Bir web sitesinin ziyaretçileri çekebilmesi için arama motorundaki arama sonuçlarında ilk sıralarda yer alması gerekir. Arama motorundaki bu görünürlüğü elde etmek ve kalıcı hale getirmek içinse doğru bir SEO çalışması yapılması gerekiyor.

Devamını Oku
Blog

SEO Çalışması Nedir? İyi Bir SEO Ajansı Nasıl Çalışır?

SEO kelime açılımı olarak Search Engine Optimization yani Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelir. Doğru yapılmış bir SEO çalışması ile arama motoru sonuçlarında görünürlük artar.

Devamını Oku
Blog

İçerik Pazarlaması Nedir? İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır?

çerik pazarlamasında anahtar kelimelerle zenginleştirdiğiniz yüksek kaliteli içeriklerle hedef kitlenizin dikkatini çekip, onları bilgilendirir ve bağ kurarsınız. Aynı zamanda markanızın tanıtımını yapar...

Devamını Oku